Forbrukerrådet fikk flest klager på SAS og Norwegian

Illustrasjonsfoto

De fleste henvendelsene som Forbrukerrådet mottok i 2020 som omhandlet coronapandemien var på grunn av forbrukernes problemer med flyselskapene SAS og Norwegian. Det skriver de på sine egne nettsider.ifølge VG.no

Direktør i Forbrukerrådet, Inger Lise Blyverket, sier at folk opplevde at både påske- og sommerferien ble avlyst. Mange hadde betalt titusenvis av kroner, som de ikke fikk tilbake fra fly- og reiseselskap da de skulle.

– Når det gjelder måten flyselskapene behandlet kundene sine på, så skjønner jeg ikke at de tør. Klare rettigheter ble brutt, så 2020 går inn i historien som et kriseår også sett med forbrukerøyne, slår Inger Lise Blyverket fast.

www.forbrukerradet.no

www.vg.no

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg