SHERATON BYGGER HOTELL I JUBA I SØR-SUDAN

Se også vår reiseblogg / see also our travel blog at www.minbestereise.blogg.no

Juba

Den amerikanske hotellkjeden Sheraton, som kun har femstjerners hoteller, skal åpne tre nye hoteller i Afrika i løpet av de neste fire årene, i Juba i Sør-Sudan (2015), i Conakry i Guinea (2015) og i Nouakchott i Mauritania (2017). Starwood Hotels and Resorts Worldwide, eieren av Sheraton, planlegger å åpne 15 nye hoteller i Afrika, med til sammen 5000 rom, i løpet av de neste fem årene. 

Det første Sheraton-hotellet i Afrika ble åpnet i Kairo i Egypt i 1971. For øyeblikket bygges det tre nye Sheraton-hoteller i Afrika; i Algerie, Libya og Senegal.

www.starwoodhotels.com

#Afrika #Algerie #By #Conakry #Egypt #Ferie #Guinea #Hotell #Hovedstad #Juba #Kairo #Libya #Mauritania #Nouakchott #Reise #Resort #Senegal #Sheraton #Starwood #SørSudan

1 kommentar
    1. Goood søndagskveld kjære du! Jeg tenkte å komme med en liten tilbakemelding fra meg som leser. Jeg har nemlig lest bloggen din lenge, men jeg må innrømme at jeg ikke alltid er like flink til å kommentere, men fra nå av skal jeg virkelig prøve å bli flinkere! Det er jo ingenting som er kjekkere enn å få kommentarer med tilbakemeldinger på all den jobben vi legger ned på disse bloggene 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg